از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

شکست غول‌های امنیتی در آزمایش ویروس بولتن

شکست غول‌های امنیتی در آزمایش ویروس بولتن  

 

این آزمایش صد قطعه از نرم‌افزارهای مخرب جمع‌آوری شده از نمونه‌های فعال استفاده کرده و آن‌ها را در برابر مجموعه نرم‌افزارهای امنیتی بزرگ برای ویندوز سرور 2008 قرار داد.
تنها 16 محصول از 24 محصول توانستند در این آزمایش موفق شوند و هشت محصول دیگر نتواستند نمونه‌های نرم‌افزاهای مخرب را شناسایی کنند و یا به اشتباه آلوده بودن سیستم را نشان دادند.
بیش‌تر فروشندگان بزرگ از جمله مک‌آفی، سیمانتک، مایکروسافت و سوفوس در این آزمایش موفق بودند اما شرکت‌های متعدد دیگر مانند F-Secure، کاسپرسکی و Computer Associates در این آزمایش قبول نشدند.
به‌منظور قبول شدن در این آزمایش و دریافت گواهی VB100 یک محصول باید بتواند تمامی صد نمونه نرم‌افزارمخرب را بدون برگرداندن هیچ نتیجه‌ی مثبت نادرست برای فایل‌های آلوده نشده، شناسایی کند.



نکته جالب اینکه ، ضد ویروس نود 32 موفق به دریافت نشان VB100 شده است

      یکی از معتبرترین سایتهای مستقل بین المللی جـهت مقایسه توانمندی نرم افزارهـای ضد ویروس سازمان بولتن ویروس"www.virusbtn.comیا "www.virusbulletin.comاسـت که بیش از 9 سال در این زمینه فعالیت داشـته و هـر دو مـاه یکبار با حضـور نمایندگان اعـزامی شـرکت های داوطلب (جـهت آزمـون مقایسـه ای توانمـندی) نرم افـزار های ضـد ویروس را ارزیابی کرده و در صورت آشـکار سازی کلیه ویروسـهای "ITW" تا زمان فوق به شرکت تولید کننده محصـول نشان "VB 100%" اعطا می نماید. 


» خبر تکمیلی و مقایشه بین آنتی ویروسها 
» منبع: IRIB  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد