از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

عقب نشینی لاریجانی در برابر رحیمی

اعتماد: سرانجام فشارهای معاون پارلمانی احمدی نژاد بر مجلس نتیجه داد و علی لاریجانی طی حکمی بررسی صحت مدرک تحصیلی علی رحیمی را غیرقانونی اعلام کرد.

این دستور رئیس مجلس برای تحت فشار قرار دادن نمایندگان جهت مسکوت گذاشتن بررسی مدرک تحصیلی محمدرضا رحیمی با واکنش اعتراض آمیز برخی از نمایندگان مواجه شده است.

البته هیات رئیسه مجلس تا پیش از آنکه رحیمی عنوان کند کار مجلس غیرقانونی است نه تنها سوال نماینده شهرضا از وزیر علوم در مورد بررسی صحت مدرک دکترای رحیمی را غیرقانونی نمی دانست بلکه آن را برای بررسی بیشتر و پاسخگویی زاهدی به کمیسیون آموزش و تحقیقات فرستاده بود اما کمتر از یک هفته پس از آنکه رحیمی کار مجلس را غیرقانونی اعلام کرد، هیات رئیسه مجلس هم تغییر موضع داد و اعلام کرد اگر قرار باشد مدرک تحصیلی رحیمی بررسی شود، باید مدرک بسیاری از مسوولان بررسی شود و با همین توجیه سوال عوض حیدرپور را غیرقانونی دانسته است.

در مقابل حیدرپور و علی عباسپور رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مصر هستند طبق قانون اساسی نماینده می تواند در هر موضوعی ورود پیدا کند و بر همین اصل لاریجانی و هیات رئیسه نباید تحت فشار رحیمی بررسی مدرک تحصیلی وی را منتفی کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد