از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

برای استفاده بهینه از اینترنت، IE 6 را فراموش کنید

در حالی که ورژن ۶ نرم‌افزار Internet Explorer مدت‌هاست که توسط کاربران اینترنت در سراسر جهان استفاده نمی‌شود، هنوز حدود ۲۰ درصد بازدیدکنندگان وبلاگ با IE 6 وبلاگ را می‌خوانند.
این در حالی است که بسیاری از طراحی‌های جدید و امکانات تازه‌ی سایت‌ها و وبلاگ‌ها با مرورگرهای قدیمی مانند IE 6 قابل استفاده نیست. بنابراین کاربرانی که از مرورگرهای قدیمی مانند IE 6 استفاده می‌کنند، نمی‌توانند از تمامی امکانات یک سایت یا وبلاگ استفاده کنند.
طراحان وب می‌توانند از روش‌هایی مانند دستورات شرطی در CSS برای یکسان‌سازی نمایش در مرورگرها استفاده کنند؛ اما بسیاری از سایت‌ها امکانات خود را برای مرورگرهای قدیمی نمایش نمی‌دهند؛ یا با پیامی شما را به نسخه‌ی ساده سازگار با مرورگر قدیمی راهنمایی می‌کنند.





راه‌حل ساده است؛ اگر در خانه با اینترنت کار می‌کنید به راحتی مرورگر فایرفاکس را دانلود نمایید. اما مشکل بسیاری از کاربران این است که مثلا در سایت دانشگاه یا در کافی‌نت نمی‌توانند برنامه روی کامپیوتر نصب کنند بنابراین باید با همان مرورگر کامپیوتر که معمولا یک مرورگر قدیمی مثل IE 6 است کار کنند. راه‌حل این مشکل نیز ساده است؛ نسخه‌ی portable مرورگرهای جدیدتر را دانلود کنید. برنامه‌های portable نیازی به نصب ندارند؛ می‌توانید آن‌ها را روی یک حافظه‌ی جانبی مثل فلش‌مموری بریزید و در کامپیوتر سایت دانشگاه یا کافی‌نت اجرا کنید.
نسخه‌ی portable مروگر IE 7 را از اینجا و مرورگر فایرفاکس را از اینجا دانلود کنید. 

 

برگرفته از : http://bweb.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد