از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

مایکروسافت یک میلیون کرم آنلاین را کشت

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که در نیمه نخست ماه فوریه نزدیک به یک میلیون نمونه از کرم‌های اینترنتی خطرناک را که در زمینه سرقت رمز‌های عبور تخصص داشتند، از بین برد.
   

  

 ابزار Malicious Software Removal Tool(MSRT) مایکروسافت که برای از بین بردن ویروس‌ها و کرم‌ها ساخته شده است، در این مدت بیش از 981 هزار نسخه از خانواده برنامه‌های مخرب موسوم به Win32/Taterf را که در زمینه سرقت رمز عبور و شناسه کاربری برای بازی‌های کامپیوتری World of Warcraft، Legend of Mir و Gamania بسیار تبحر دارند، از بین برد.
 شرکت مایکروسافت در سال گذشته موفق شده بود که تنها در یک روز 700 هزار نسخه از کرم Taterf را تنها در یک روز نابود کند. این کرم نسخه تغییر یافته برنامه مخرب دیگری است که رمز‌های عبور را سرقت می‌کند. این کرم با نام Win32/Frethog شناخته می‌شود و مایکروسافت در ماه جاری میلادی توانست 317 هزار نسخه از آن را از بین ببرد.
رمزهای عبور آنلاین یکی از اهداف مورد توجه سارقان اینترنتی محسوب می‌شوند، زیرا می‌توانند از راه‌های نامرئی سارقان را به پول برسانند. این قبیل تخلفات از حساب هک‌شده کاربر برای سرقت کاراکترها و طلاهای مجازی یا دیگر چیزهای گران‌بها استفاده می‌کند و آن‌ها را به دیگر کاربران در قبال پول‌های حقیقی به فروش می‌رساند.
اگر چه چین از گذشته به عنوان  مرکز سرقت رمزهای عبور محسوب می‌شده است، شرکت مایکروسافت در وبلاگ رسمی خود نوشته که این جریان در حال تغییر است. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد